Kraj

Decathlon dla biegaczy

Sieć sklepów reklamuje w internecie ofertę dla biegaczy.

Decathlon dla biegaczy
Decathlon promuje swoją ofertę dla biegaczy. Kampania skierowana jest nie tylko do amatorów biegania, lecz także do profesjonalistów, którzy szlifują formę przed sezonem. Termin akcji wybrany jest nieprzypadkowo – na przełomie marca i kwietnia zarówno w Polsce, jak i za granicą odbywają się największe imprezy biegowe.

Działania promocyjne Decathlonu prowadzone będą głównie w internecie, m.in. na stronach: Aktywni.pl, Polskabiega.sport.pl, Nasze-bieganie.pl, Run-long.com, Maratonypolskie.pl, Biegajznami.pl oraz na forach o bieganiu. Kampania pojawi się także na witrynach turystycznych.

Całość działań uzupełnią reklamy kontekstowe w wyszukiwarce Google aktywujące się na słowa związane z bieganiem. W miastach, w których Decathlon ma sklepy, kampania pojawia się na outdoorowych tablicach. Promocja biegowej oferty potrwa do 10 kwietnia.

Media dla kampanii zaplanował dom mediowy PanMedia Western. Kreację przygotowała agencja reklamowa Garmont.