Kraj

Decathlon.pl ulepsza doświadczenie zakupowe

Łatwiejsze, szybsze i bardziej intuicyjne zakupy mają być możliwe dzięki silnikowi e-commerce Cube.

Decathlon.pl ulepsza doświadczenie zakupowe
Przebudowa strony decathlon.pl jest częścią działań francuskiego producenta i dystrybutora sprzętu i odzieży sportowej zmierzających do digitalizacji i rozwoju omnichannel. Zaprojektowana została nowa ścieżka zakupowa, strona jest też w pełni responsywna, co ułatwia korzystanie z niej na wszystkich urządzeniach, zwłaszcza mobilnych. Wprowadzono zmiany na karcie produktu poprawiające proces wyboru rozmiaru lub typu artykułu. Dzięki temu możliwa jest lepsza prezentacja dostępności produktów zarówno w sklepie online, jak i stacjonarnym. Usprawniona została wyszukiwarka, tak aby dostarczać użytkownikowi spersonalizowaną zawartość już przy pierwszej interakcji, udoskonalono proces logowania i zakładania konta użytkownika, rozszerzono dostępne formy dostawy i metody płatności. Nową architekturę wspiera proces komunikacji oparty na mailach transakcyjnych.

We wrześniu br. Decathlon został nagrodzony w kategorii Omnichannel w konkursie E-commerce Awards 2020. Francuska firma działa od 1976 r., a od 2001 r., gdy otworzono pierwszy sklep na warszawskim Targówku, obecna jest w Polsce. W naszym kraju ma obecnie 60 sklepów, w których można znaleźć 30 produktów marki własnej Decathlon produkowanych w Polsce.