Kraj

Decathlon uruchamia kampanię edukacyjną przed powrotem do szkół

Za kampanię odpowiada Decathlon Polska i agencja Przestrzeń.

Producent sprzętu sportowego i sieć sklepów sportowych Decathlon przed rozpoczęciem nowego roku szkolnego postanowili pomóc rodzicom i połączyli siły z ekspertami, którzy podpowiedzą, co zrobić, by powrót do szkoły był też szansą na złapanie sportowego ducha. Porady zostały zamieszczone na specjalnej stronie poświęconej kampanii. Do akcji przyłączył się sportowiec Robert Korzeniowski, dietetyczka Zuzia Antecka (@zuzia_i_szpinakozerca), fizjoterapeuta Paweł Zawitkowski (@pawel.zawitkowski) i psycholożka Karolina Tuchalska-Siemińska (Odnova.net). Każdy z nich dzieli się sprawdzonymi sposobami ze swojej dziedziny na to, jak wspierać rozwój dzieci i zadbać o ich zdrowie.

Kampanii edukacyjnej towarzyszą działania w sklepach Decathlon, w których można znaleźć niezbędne produkty przydatne w szkole, podczas zajęć WF lub na treningu. Poza markami własnymi, dostępnymi w niskich cenach, w sklepach pojawiły się także liczne produkty marek zewnętrznych (np. Adidas, Puma), których ceny
zostały okresowo obniżone.

Za kampanię odpowiada Decathlon Polska i agencja Przestrzeń.