Kraj

Degustino z kampanią telewizyjną

Chrzanowska Manufaktura Wędlin wspiera swoje bezglutenowe produkty, które trafiły na rynek na przełomie września i października.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGpc7hW1Ypj0%26list%3DUUSbVQrYzsI1b6pOHdQ7ZUgA%22%7D
Jutro startuje intensywna ogólnopolska kampania kiełbasek Degustino – marki z portfolio Chrzanowskiej Manufaktury Wędlin.
Spoty dedykowane wybranym smakom konfekcjonowanych kiełbasek emitowane będą w kanałach ogólnopolskich i w wybranych kanałach tematycznych. Nowości z Chrzanowa promowane będą także w największych stacjach radiowych.
Celem rozpoczynającej się kampanii jest wsparcie wprowadzenia produktów na rynek. Szerzej o specyfice produktu bez glutenu, glutaminianu sodu i sztucznych dodatków informowaliśmy w serwisach w poprzednich tygodniach (MMP24 z 6 października i o poszerzeniu portfolio – MMP24 z 17 października). Producent pozycjonuje Degustino jako linię produktów premium. Każda z odmian ma mieć minimum 87 proc. mięsa (do 93 proc.). Konfekcjonowane kiełbaski adresowane są do zwolenników zdrowych, wysokogatunkowych kiełbas.

Filmy o długości 30 i 15 s można będzie zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych. Produkty z Chrzanowa promowane będą także poprzez spoty radiowe w największych stacjach radiowych i regionalnych.
Twarzą spotu promującego kiełbaski dedykowane dzieciom została Basia Raczyńska, bohaterka serialu “M jak miłość”. Rezolutna 9-latka śpiewa w spocie, zachwalając walory kiełbasek. Basia ma na koncie już istotne sukcesy wokalne i aktorskie: zdobyła I miejsce w międzynarodowym konkursie muzycznym we Włoszech International Music Competition „Don Vincenzo Vitti 2013″, zagrała również w jednym z odcinków “Ojca Mateusza” i w przedstawieniu w teatrze Roma.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Henyo Behrendt. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.