Spoty dedykowane wybranym smakom konfekcjonowanych kiełbasek emitowane będą w kanałach ogólnopolskich i w wybranych kanałach tematycznych. Nowości z Chrzanowa promowane będą także w największych stacjach radiowych.
Celem rozpoczynającej się kampanii jest wsparcie wprowadzenia produktów na rynek. Szerzej o specyfice produktu bez glutenu, glutaminianu sodu i sztucznych dodatków informowaliśmy w serwisach w poprzednich tygodniach (MMP24 z 6 października i o poszerzeniu portfolio – MMP24 z 17 października). Producent pozycjonuje Degustino jako linię produktów premium. Każda z odmian ma mieć minimum 87 proc. mięsa (do 93 proc.). Konfekcjonowane kiełbaski adresowane są do zwolenników zdrowych, wysokogatunkowych kiełbas.
Filmy o długości 30 i 15 s można będzie zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i popularnych kanałach tematycznych. Produkty z Chrzanowa promowane będą także poprzez spoty radiowe w największych stacjach radiowych i regionalnych.
Twarzą spotu promującego kiełbaski dedykowane dzieciom została Basia Raczyńska, bohaterka serialu “M jak miłość”. Rezolutna 9-latka śpiewa w spocie, zachwalając walory kiełbasek. Basia ma na koncie już istotne sukcesy wokalne i aktorskie: zdobyła I miejsce w międzynarodowym konkursie muzycznym we Włoszech International Music Competition „Don Vincenzo Vitti 2013″, zagrała również w jednym z odcinków “Ojca Mateusza” i w przedstawieniu w teatrze Roma.
Za kreację i produkcję spotów odpowiada agencja Henyo Behrendt. Planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy Maxus.