Kraj

Delecta i Bakalland we wspólnej kampanii

Akcję "Festiwal wypieków" realizują agencje Brand Support, Shake Hands, Starcom i Kolterman.

“Festiwal wypieków” to dwuetapowa kampania. – W trakcie prac nad strategią okazało się, że większość kobiet ma nie tylko swój koronny przepis, według którego uwielbia piec, ale też istnieją takie ciasta, za którymi kryją się niesamowite historie, ważne wydarzenia, niespodzianki, sekrety. Postanowiliśmy je zebrać i wydać w formie książki – mówi Anna Sambor, dyrektor marketingu Bakalland SA.

W pierwszym etapie akcja ma formę konkursu, w którym uczestnicy mogą przesyłać swoje przepisy i związane z nimi historie. Trzyosobowe jury w składzie: Katarzyna Bujakiewicz, ambasadorka Bakalland, Aleksandra Sowa i blogerka Joanna Wróblewska z Green Canoe wybierze 100 przepisów, które zostaną wydane w formie książki. “Wielka księga wypieków”, będąca drugim etapem kampanii, ukaże się jesienią br.

Głównym kanałem komunikacji kampanii w pierwszym etapie jest strona www.festiwalwypiekow.pl wspierana przez kampanię internetową, działania social media (Facebook, YouTube, blogosfera) oraz PR.

Za opracowanie strategii oraz jej kompleksową realizację odpowiadają agencje Brand Support i Shake Hands Planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom, działaniami PR zaś agencja Kolterman.