Kraj

Delecta zmienia wizerunek

Bakalland SA zmienia wizerunek swojej marki i wspiera ją kampanią. Za realizację kampanii - kreację i produkcję - odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fd10rP562xK4%22%7D
Delecta, marka z portfolio Bakalland SA, zdecydowała się na zmianę wizerunku i wsparcie reklamowe. Działania promocyjne zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych mają komunikować nową odsłonę marki, która obejmuje odświeżone logo, nowe hasło i zmianę graficzną opakowania. Kreację i produkcję nowych opakowań powierzono OpusB z Krakowa. Nowe hasło promocyjne to “Prosto z serca” i ma podkreślać nowe wartości marki: inspirację, dzielenie się radością i doświadczeniem. Marka chce dyktować trendy i inspirować konsumentów.
Nowe wartości marki komunikują 4 spoty reklamowe utrzymane w emocjonalnej konwencji “przepisów prosto z serca na…”. W rolach głównych występują rodzina i produkty marki w nowych opakowaniach. Za realizację kampanii – kreację i produkcję – odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Media zaplanował i zakupił Starcom.