Zagranica

Deliveroo startuje z rozległą kampanią letnią

Na Wyspach marketer wyemituje 46 tys. różnych reklam audio.

Na Wyspach Brytyjskich sieć Delivero wystartuje z wielokanałową kampanią letnią. W planach jest emisja 46 tys. różnych komunikatów audio.
Deliveroo chce w ten sposób dostosować się do zmieniających się wciąż preferencji konsumentów, a także nieprzewidywalnego brytyjskiego lata pod względem meteorologicznym.
Kampania będzie realizowana na Spotify, w kanałach digital audio exchange (DAX). 46 tys. różnych kreacji bierze pod uwagę lokalizację, porę dnia, pogodę, dzień tygodnia i ofertę lokalną restauracji.
Kampanii będą również towarzyszyć działania outdoorowe i kontekstowe, jak Wimbledon czy emisja premierowych odcinków seriali.
Deliveroo utworzy również specjalne punkty dostaw gastronomicznych do parków – tak aby umożliwić konsumentom również jedzenie na świeżym powietrzu.
Kampania została stworzona przez firmę Deliveroo, media na potrzeby działań kupuje Vizeum.
Deliveroo niedawno rozstrzygnął przetargi na obsługę reklamową i mediową – wygrali je Fallon i MediaCom. Fallon został powołany specjalnie z myślą o tworzeniu kampanii telewizyjnej, która wystartowała w marcu.
MediaCom pozostaje wiodącym domem mediowym Deliveroo, ale na potrzeby letnich działań zdecydował się na współprace z Vizeum.

(Campaign)