Kraj

Marketing

De’Longhi uruchamia Coffee Trucka

Kampanię wspierającą akcję prowadzą agencje Mediaplus, Labcon i SalesTube.

W ramach wakacyjnej kampanii marka De’Longhi produkująca ekspresy i akcesoria do kawy rozpoczęła podróż swoim Coffee Truckiem. Pojazd zatrzyma się w pięciu polskich miastach: Warszawie (11.07-15.07), Krynicy Morskiej (18.07-22.07), Gdańsku (08.08-12.08), Stegnie (15.08-19.08) oraz we Wrocławiu (05.09-09.09). Odbiorcy akcji, którzy
udokumentują i opublikują swoją obecność w specjalnej strefie De’Longhi na swoich profilach społecznościowych, mają możliwość spróbować kawy przygotowanej na zimno w ekspresie Eletta Explore. W ramach kampanii uczestnicy mogą również wziąć udział w konkursie przeprowadzanym na profilu marki na Instagramie.

Przez cały okres kampania jest dodatkowo wspierana działaniami w social mediach, a na platformie Spotify dostępna jest tematyczna playlista “De’Longhi Summer”. Agencja Mediaplus odpowiada za zakup mediów. Labcon zajął się opracowaniem kreacji i konceptu kampanii, organizacją konkursu oraz produkcją materiałów reklamowych. Agencja SalesTube była odpowiedzialna za działania z zakresu paid social.