Kraj

Dentsu Aegis Network Polska uruchamia projekt szkoleniowy Dentsu Master of Digital Acceleration

Uczestnicy zdobędą wiedzę z budowania strategii obecności w mediach cyfrowych, poznają najnowsze trendy w kreacji i technologii.

Dentsu Master of Digital Acceleration (Dentsu MDA) to cykl szkoleń dedykowanych dla doświadczonym marketerom, którzy w codziennej pracy stykają się z zaawansowanymi zagadnieniami związanymi z komunikacją digitalową.  Dzięki multidyscyplinarnemu podejściu do programu uczestnicy zdobędą wiedzę z budowania strategii obecności w mediach cyfrowych, poznają najnowsze trendy w kreacji i technologii. Program Dentsu MDA obejmuje zagadnienia związane z Programmatic Buying/RTB, big data oraz analityką webową i UX. Z uwagi na coraz większy udział w rynku osób korzystających z m-commerce wydzielony został również moduł poświęcony rozwiązaniom mobilnym oraz e-commerce.

Cykl szkoleniowy Dentsu MDA kończy się egzaminem praktycznym ocenianym przez przedstawicieli rady programowej. Do udziału w komisji zostaną zaproszeni również przedstawiciele zarządów firm, z których pochodzą uczestnicy szkoleń.

Informacje organizacyjne dotyczące Dentsu MDA, wraz z formularzem zgłoszeniowym, znajdują się na stronie: https://www.dentsumda.com/Pierwsza edycja zajęć Dentsu MDA rozpocznie się 15 maja br. “Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym tego projektu edukacyjnego.