Kraj

Marketing

Top news

Dentsu integruje swoje agencje kreatywne - powstaje Dentsu Creative

Strukturą zarządza globalnie Fred Levron, chief creative officer Dentsu International.  

Utworzenie globalnej sieci kreatywnej jest częścią strategii mającej na celu uproszczenie oferty dla klientów i zapewnienie im jeszcze większego wsparcia biznesowego.
 
– W Polsce ten proces rozpoczęliśmy już kilka lat temu, a jego zwieńczeniem było zintegrowanie z początkiem tego roku kompetencji rozwijanych w ramach marek Isobar i Red8. Dzięki połączeniu doświadczeń tych dwóch podmiotów byliśmy w stanie zaoferować naszym klientom nowoczesne produkty łączące kreację z technologią w obszarach dotykających budowania marek, tworzenia treści, commerce czy customer experience – tłumaczy Krzysztof Mocek, head of Dentsu Creative Polska & CEE. – Łącząc różne światy i doświadczenia, budując na kulturze różnorodności, byliśmy w stanie dostarczać zupełnie nową wartość naszym partnerom biznesowym w Polsce, regionie CEE, ale także pozyskiwać nowe kontrakty globalne, które dzisiaj skutecznie obsługujemy z Warszawy, Białegostoku, Pragi czy Budapesztu – dodaje.

Dentsu Creative składać się będzie z 9 tys. ekspertów działających na 46 rynkach, ściśle współpracujących z zespołem kreatywnym Dentsu Inc. w Japonii. Od listopada ub.r. strukturą zarządza globalnie Fred Levron, chief creative officer Dentsu International.  

W Polsce oznacza to, że Red8 będzie działać nadal pod swoim brandem, natomiast Isobar jako Dentsu Creative.