Zagranica

Deutsch z pierwszą kampanią dla Booking.com

Dwa nowe spoty balansują na granicy komedii i absurdu.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXcCR6pMYYXM%22%7D
Agencja Deutsch przygotowała pierwszą kampanię dla serwisu Booking.com. Na kampanię składają się dwa 30-sek. spoty. Za wcześniejsze realizacje dla marki odpowiadała agencja AOR Wieden + Kennedy. W+K nadal będą obsługiwali część międzynarodowego budżetu Booking.com, a nowe kampanie zrealizowane zostaną przez biura w Tokio i Amsterdamie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjlpIu6e-xWA%22%7D
Grupa docelowa tej odsłony kampanii to osoby mocno przepracowane – widzimy młodą nauczycielkę, która poszukuje hotelu z dala od dzieci.

(AdWeek)