Kraj

Deutsche Bank poszerzył współpracę z HyperCrew

Agencja przygotowała "Majstersztyk".

Deutsche Bank poszerzył współpracę z HyperCrew
Agencja HyperCrew przygotowała dla Deutsche Bank strategię i realizuje kampanię internetową oraz offline’ową (w obszarze BTL), wspierającą produkt inwestycyjno-oszczędnościowy tego banku.

Deutsche Bank współpracuje z HyperCrew od 2007 r., w obszarze digital (bieżąca obsługa DB w zakresie działań online i obsługa wszelkich internetowych kampanii sprzedażowych banku). W wyniku tej współpracy bank powierzył agencji także budżet wspierający nowy produkt inwestycyjno-oszczędnościowy. Po raz pierwszy zakres współpracy został poszerzony także o inne niż digital obszary (przygotowanie strategii oraz działania offline).

Kampania prowadzona pod hasłem „Meisterstück mnożenia zysków” potrwa do końca listopada br. Jej celem jest wsparcie wizerunkowo-sprzedażowe lokaty 8 proc. z funduszem inwestycyjnym.

HyperCrew odpowiada za całościową realizację projektu: przygotowanie pomysłu i strategii komunikacji, projekt i przygotowanie key visuali oraz realizację kampanii w kanałach online i offline (plakaty i ulotki w oddziałach banku). W ramach działań digital agencja przygotowała m.in. bannery, mailingi oraz zestaw stron docelowych (landing pages) wykorzystywanych w kampanii. Za dobór mediów online odpowiada Sales & More.