Diageo Polska odświeża wizerunek swojej najważniejszej marki w segmencie wódki – Smirnoff Vladimir. Jest to produkowana w Polsce odmiana Smirnoffa pozycjonowana w segmencie premium.
Operacje zmiany designu opakowania powierzono londyńskiemu oddziałowi agencji Landor. Nowa butelka ma etykietę drukowaną na przezroczystej folii i elementy nawiązujące do rosyjskiego dziedzictwa marki. Nowością są także tłoczenia w szkle.
Wprowadzeniu produktu towarzyszą działania BTL przygotowane przez agencję Young & Rubicam. Komunikacja podkreśla “cesarski” klimat marki oraz to, że Smirnoff jest najlepiej sprzedającym się alkoholem premium na świecie.
Smirnoff Vladimir konkuruje na rynku z takimi brandami jak Bols czy Wyborowa. Diageo Polska ma także w portfolio markę Smirnoff Black, która pozycjonowana jest w segmencie premium imports, w którym są wódki Absolut i Finlandia. (TW)