Zagranica

Diesel znowu wybiera Anomaly jako globalną agencję kreatywną

Po sześciu latach od realizacji kampanii "Be stupid" producent odzieży dżinsowej wraca do swojej agencji.

Marka Diesel w wyniku przetargu wybrała agencję Anomaly jako swój globalny podmiot do obsługi reklamowej. Ostatnio marka zrealizowała z agencją sześć lat temu kampanię “Be stupid”. Anomaly Amsterdam wystartuje w lutym z kampanią dla marki, która obejmie telewizję, prasę, a także platformy cyfrowe.
Marka dżinsów powstała w 1978 r. we Włoszech. W poprzedniej kampanii marka zachęcała konsumentów do podejmowania ryzyka. Kampania zdobyła grand prix w kategorii outdoor podczas Cannes Lions, a Anomaly i Diesel rok później, czyli w 2011 r., rozstali się.
Według danych Kantar Media Diesel w 2015 r. wydał na reklamę 5,7 mln dol. więcej niż w 2014 r. W ubiegłym roku kampanię przygotowała agencja Fred & Farid z Szanghaju. Kampania również miała charakter prowokacyjny.

(AdAge)