Kraj

Digital Care Group klientem 38 Content Communication

Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego, działania media relations i kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego.

Agencja 38 Content Communication nawiązała współpracę z Digital Care Group – liderem na rynku usług dodanych w sektorze urządzeń mobilnych. Umowa obejmuje prowadzenie biura prasowego oraz działania media relations dla marek Digital Care, iMad i MTTC, a także kompleksowe działania z zakresu PR korporacyjnego. Za realizację projektu ze strony 38PR odpowiadają: CEO Katarzyna Życińska i zespół korporacyjny kierowany przez group account managera Magdalenę Galant.

Digital Care Group funkcjonuje od 2012 r. w Polsce i na świecie. Misją firmy jest kreowanie i dostarczanie innowacyjnych rozwiązań, które wspierają użytkowników i podnoszą komfort korzystania z urządzeń mobilnych. Do Grupy należą marki: Digital Care (programy ochrony i najmu urządzeń mobilnych), iMad (autoryzowany serwis i reseller Apple), MTTC (spółka świadcząca kompleksowe usługi naprawy urządzeń mobilnych).

.