Kraj

Dino z prawie tysiącem sklepów zapowiada utrzymanie tempa

W 2018 r. sieć powiększyła się o 202 placówki, zwiększając dynamikę rozwoju o prawie 40 proc.

Grupa Dino podsumowała 2018 r. Jej sieć liczy obecnie 977 sklepów. W 2018 r. otwarto 202, a w 2017 r –  147. W samym IV kwartale sieć uruchomiła 82 nowe placówki.

Jak podaje zarząd, zwiększaniu skali działalności spółki sprzyjała dobra sytuacja rynkowa, w tym wzrost konsumpcji.

 –  W  ostatnich trzech latach podwoiliśmy liczbę naszych marketów.  Rośniemy szybciej niż rynek i mamy ambitne plany dotyczące dalszego rozwoju. W 2019 r. chcemy kontynuować naszą strategię rozwoju organicznego.  Spodziewamy się kontynuacji pozytywnych trendów –  mówi Szymon Piduch, prezes zarządu Dino Polska SA.

Ekspansji sieci pod szyldem Dino towarzyszy rozwój zaplecza logistycznego. W 2018 r. firma uruchomiła czwarte centrum dystrybucyjne w Rzeszotarach na Dolnym Śląsku.

Tagi