Kraj

Discovery ma nowego szefa sprzedaży

Marcin Łukasiewicz przejmuje stery po odejściu Patryka Piputy.

Discovery Networks Central Europe wprowadza zmiany w kierownictwie zespołów sprzedaży czasu reklamowego (ad sales) i sprzedaży dystrybucyjnej (affiliate).

Marcin Łukasiewicz awansował na stanowisko szefa sprzedaży odpowiedzialnego za rynek Polski w zespole Doroty Żurkowskiej, VP ad sales CE. Przejął tym samym obowiązki Patryka Piputy, który kilka dni temu rozstał się z Discovery (patrz MMP24 z 4 października br.). Łukasiewicz pracował wcześniej na stanowisku ad sales managera.

W strukturach Discovery awansowali też inni menedżerowie. Anna Tomaszewska, dotychczas account manager, piastuje obecnie stanowisko senior account managera.

Do zmian doszło również w zespole sprzedaży dystrybucyjnej. Karol Bek, wcześniej affiliate sales manager, awansował na stanowisko affiliate sales directora na rynki: Polski, Czech i Słowacji. Z kolei Laszlo Vantsa objął stanowisko affiliate sales directora odpowiedzialnego za Węgry i Rumunię.

Awanse w dziale sprzedaży dystrybucyjnej wiążą się m.in. z odejściem ze struktur Discovery Kingi Toth, affiliate sales directora CE. Z działem sprzedaży czasu reklamowego oprócz Patryka Piputy rozstała się także Sylwia Korycka, ad sales manager.

Discovery Media sprzedaje obecnie czas reklamowy głównie we własnych kanałach (m.in.: Discovery Channel, Discovery Science, Animal Planet), a także w stacjach Turner Broadcasting System – Cartoon Network i Boomerang. Spółka zapowiedziała ostatnio aktywizację usług brokerskich (patrz MMP24 z 30 września br.).