Zagranica

Disney i Pixar łączą siły z Explore Learning

Dwa podmioty dołączyły do udziału w inicjatywie edukacyjnej, przy okazji promując film "Soul".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFS2QHka644s%22%7D
Disney i Pixar Animation Studios połączyły siły z brytyjską platformą edukacyjną Explore Learning. Główne tematy, wokół których osnują swoje działania partnerzy, to zainteresowania i potrzeba realizacji marzeń. Kampania potrwa do 31 stycznia. Obejmuje 30-sekundowy spot, działania w mediach społecznościowych i w punktach sprzedaży w sieci Sainsbury’s (42 kluczowe sklepy, w których można zakupić dostęp do platformy). Witryna Explore Learning będzie gospodarzem warsztatów online poświęconych autorefleksji i mentoringowi, a także przestrzenią wielu konkursów.

(Marketing Week)