Kraj

"Dlaczego" będzie bezpłatne i bazą dla pakietu Student

Platforma Mediowa "Point Group" wprowadza nową platformę komunikacji ze studentami. Jej elementami są magazyny, telewizja, internet oraz kolporterzy.

Platforma Mediowa “Point Group” tworzy nową platformę komunikacji Pakiet Student. W ramach tego rozwiązania Magazyn “Dlaczego” staje się bezpłatnym pismem. Nowa platforma ma zapewniać dotarcie do około 1,3 mln studentów w Polsce. Pakiet Student obejmuje magazyn studencki “Dlaczego”, comiesięczny dodatek do tygodnika “Wprost”, portal Dlaczego.com.pl, kanał Dlaczego Student TV, przewodnik wakacyjny dla młodych ludzi “Dlatego!” i kierowane do studentów akcje ambientowe i BTL.

Głównym elementem Pakietu Student jest odświeżony miesięcznik “Dlaczego”, który będzie dostępny bezpłatnie i dystrybuowany w docelowym nakładzie 130 tys. egz przez obrandowane hostessy w największych ośrodkach akademickich w Polsce.  Wcześniej kosztował blisko 6 zł. Tuż przed właściwym wydaniem pisma w jego nowej formule do kiosków – jako dodatek do tygodnika “Wprost” – trafi 16-stronnicowe wydanie “Dlaczego”. Będzie ono dołączane do całego nakładu tygodnika.

Nowy, bezpłatny magazyn “Dlaczego” oraz dodatek do tygodnika “Wprost” są prasowymi filarami Pakietu Student. Ich dopełnieniem  ma być serwis internetowy magazynu. Dodatkowo platforma obejmuje również Dlaczego Student TV, czyli kanał informacyjno-reklamowy, który na jesieni ruszy w sieci ekranów digital signage znajdujących się na kilkudziesięciu uczelniach w 16 największych ośrodkach akademickich w Polsce. Kontent Dlaczego Student TV będzie przygotowywany przez redakcję magazynu “Dlaczego” i serwisu. Uzupełnieniem pakietu studenckiego są: “Dlatego!” – bezpłatny magazyn, dystrybuowany w najpopularniejszych wśród studentów miejscach wakacyjnych i w największych aglomeracjach, oraz kierowane do studentów akcje ambientowe i BTL-owe (np. “Paczka dla Studenta” – pakiet produktów promocyjnych dystrybuowanych w dużych ośrodkach w pierwszych dniach roku akademickiego).

W ofercie reklamowej będą dostępne trzy pakiety, w zależności od wybranych formatów. Najdroższy Mega będzie kosztował netto 110 tys. zł, najtańszy Light 40 tys. zł.