Firma Bacardi mianowała Dmitrija Ivanova dyrektorem marketingu marki Bacardi. Zastąpi on w tej roli Andy’ego Gibsona, który pracował na tym stanowisku przez ostatnie dwa lata.
W ciągu ostatnich ośmiu lat Ivanov pracował w Bacardi jako wiceprezes i dyrektor generalny kategorii rumu, nadzorował również specjalną kampanię urodzinową marki. Bacardi ma jeszcze ogłosić, kto go zastąpi na tych stanowiskach. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym marki Bacardi w Rosji i jego pracy przypisuje się duże wzrosty na rynku rosyjskim.
Jako dyrektor marketingu i prezes globalny marki Iwanow pozostanie w Londynie i będzie odpowiedzialny za globalną organizację działań marketingowych. Będzie również odpowiadał za marki m.in. Grey Goose i Bombay.
Będzie raportował do Mike’a Dolana, który objął stanowisko dyrektora generalnego Bacardi Limited w maju ub.r.
(BrandRepublic)