Zagranica

Dmitri Ivanov nowym CMO Bacardi

Ivanov zastąpił na tym stanowisku Andy'ego Gibsona, który pełnił tę funkcję przez ostatnie dwa lata.

Firma Bacardi mianowała Dmitrija Ivanova dyrektorem marketingu marki Bacardi. Zastąpi on w tej roli Andy’ego Gibsona, który pracował na tym stanowisku przez ostatnie dwa lata.

W ciągu ostatnich ośmiu lat Ivanov pracował w Bacardi jako wiceprezes i dyrektor generalny kategorii rumu, nadzorował również specjalną kampanię urodzinową marki. Bacardi ma jeszcze ogłosić, kto go zastąpi na tych stanowiskach. Wcześniej był dyrektorem zarządzającym marki Bacardi w Rosji i jego pracy przypisuje się duże wzrosty na rynku rosyjskim.

Jako dyrektor marketingu i prezes globalny marki Iwanow pozostanie w Londynie i będzie odpowiedzialny za globalną organizację działań marketingowychBędzie również odpowiadał za marki m.in. Grey Goose i Bombay. 
Będzie raportował do Mike’a Dolana, który objął stanowisko dyrektora generalnego Bacardi Limited w maju ub.r.

(BrandRepublic)