Kraj

DNA - nowa struktura Starcom MediaVest

Grupa integruje usługi związane z zarządzaniem i analizowaniem danych.

Grupa Starcom MediaVest (SMG) utworzyła nową strukturę pod nazwą DNA. Ma stać się ona centrum gromadzenia danych i zarządzania nimi oraz analityki i doradztwa SMG oraz wspierania klientów w zakresie: efektywnej dystrybucji treści marketingowych w kanałach Paid, Owned i Earned oraz precyzyjnego docierania z komunikatem do pojedynczego użytkownika. Zespołem DNA zarządza Rafał Wyszyński, data & analytics director w SMG, związany z grupą Starcom MediaVest łącznie siedem lat. Raportuje on do Anny Sakowicz, która w zarządzie SMG odpowiada za obszar digital.  
 – Chcemy być dla naszych klientów przewodnikiem i doradcą w tych najważniejszych dla nich obszarach komunikacji, dlatego zdecydowaliśmy się wzmocnić nasze kompetencje oraz zintegrować w jednym miejscu, pod marką DNA, wszystkie dotychczas istniejące wewnętrzne zasoby odpowiedzialne za gromadzenie danych i zarządzanie nimi, technologię oraz analitykę – mówi Anna Sakowicz, chief digital officer SMG.
DNA będzie wspierać klientów SMG we wszystkich fazach tworzenia i realizacji kampanii, począwszy od wsparcia w określaniu KPI kampanii, poprzez gromadzenie danych wokół konkretnych odbiorców, serwowania im kampanii, a kończąc na analityce. Zagadnieniami technologicznymi, np. adservingiem, webanalityką czy RTB, zajmie się wchodzący w skład DNA nowo utworzony zespół TAAG (Technology And Activation Group), nadzorowany przez Marcina Barcińskiego (do niedawna head of RTB w SMG).
Łącznikiem pomiędzy DNA a zespołami klienckimi i klientami bezpośrednio będą business integratorzy, których rolą jest oferowanie  rozwiązań technologiczno-analitycznych dla klientów.