Kraj

Dobre Łaciate wraca ze śmietanką

G7 i MEC przygotowały nowy projekt dla Mlekpolu. Wykorzystuje on dotychczasowy koncept kreatywny.

 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6XPbvSZdpVM%22%7D

Ruszyła nowa kampania reklamowa śmietanki Łaciata przygotowana przez agencję G7 dla Spółdzielni Mleczarskiej “Mlekpol”. Projekt oparty na koncepcie kreatywnym Dobre Łaciate wykorzystywanym w komunikacji marki w ciągu ostatnich dwóch lat podkreśla naturalność produktu i jego walory użytkowe, jednocześnie wykorzystując w reklamie humor.

Spoty telewizyjne są emitowane m.in. w: TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, TVN Siedem i stacjach niszowych. Za media odpowiada MEC.

Kampania reklamowa ma na celu budowę znajomości i wizerunku marki Łaciata oraz stymulowanie wzrostu segmentu śmietanek UHT.