Kraj

Dobry rok dla Rainbow

Biuro podróży obsłużyło w ub.r. o 18 proc. więcej turystów i niemal o tyle samo wzrosły jego przychody.

Dobry rok dla Rainbow
Biuro podróży Rainbow Tours, operujące pod marką Rainbow, ubiegły rok może zaliczyć do udanych: obsłużyło 300,2 tys. turystów, o 17,9 proc. więcej niż w 2014 r. Z oferty letniej skorzystało ponad 240,1 tys. osób (wzrost o 16,8 proc.), natomiast z oferty zimowo-egzotycznej 60,1 tys. osób (wzrost o 22,3 proc.).

Touroperator uzyskał w ub.r. 1,117 mld zł przychodów ze sprzedaży, o 160,6 mln zł (17 proc.) więcej niż w 2014 r.

Zeszły rok firma zakończyła 34,2 mln zł zysku netto, o 2 mln zł (+6 proc.) więcej niż w 2014 r.

To był rok sporych zmian w firmie – przypomnijmy, że w październiku ub.r. touroperator zdecydował o zmianie swojej dotychczasowej marki na nową: Rainbow. Szefowie firmy uzasadniali, że dotychczasowa marka (taka sama jak nazwa spółki: Rainbow Tours) była zbyt długa i zbyt trudna. Zmiana logotypu była podyktowana skróceniem nazwy do najważniejszego członu, czyli do Rainbow, przy okazji wprowadzono nowe formy identyfikacji wizualnej w formie dużej litery „R”.

W ub.r. touroperator rozpoczął także tworzenie własnej sieci hotelowej pod nazwą White Olive Hotels.

Dla Rainbow od kilku lat pracują reklamowo: agencja Fat Baby oraz dom mediowy Blueway Com.