Kraj

Dolcan uczci 20-lecie kampanią

Deweloper komunikuje także zmianę logotypu.

Firma deweloperska Dolcan rozpoczyna kampanię reklamową z okazji 20-lecia działalności. Na ulicach Warszawy pojawią się billboardy informujące o cyklu promocji, a także prezentujące nowy, odświeżony wizerunek dewelopera. Promocja odbywać się będzie za pośrednictwem prasy, bannerów tradycyjnych i nowoczesnych ekranów LED. Billboardy oraz ekrany będą umiejscowione na skrzyżowaniach w pobliżu inwestycji realizowanych przez Dolcan. Kampania ma charakter regionalny i będzie trwała miesiąc.

Zmiana logotypu i jego kolorystyki, nowa strona internetowa www.dolcan.pl, a także 20 specjalnych promocji – to części planowanych działań. Kampania ma ułatwić dotarcie z przekazem do jak najszerszej grupy odbiorców.

Za zmianę wizualną dewelopera i przygotowanie kampanii odpowiada agencja Kropka Bordo, obsługą public relations zajęła się Core PR.