Kraj

Dominik Malczewski szefem nowego działu marketingu "Super Expressu"

Z wydawnictwem rozstała się Anna Więckowska.

Murator wprowadził zmiany w funkcjonowaniu i strukturze działu marketingu “Super Expressu”. Są one wynikiem m.in. odejścia z firmy Anny Więckowskiej ze stanowiska szefa marketingu “Super Expressu”. Od początku grudnia br. zakres działań tej struktury poszerzy się i będzie składał się z dodatkowych trzech sekcji: e-commerce, koordynacji wydawnictw ekstra oraz marketingu miesięcznika “Zdrowie”. Stanowisko szefa zmodernizowanego działu marketingu obejmie Dominik Malczewski, który będzie podlegał Ewie Lampart, dyrektor zarządzającej “Super Expressu” i “Zdrowia”.

Dominik Malczewski od 2009 roku pełnił funkcję dyrektora e-commerce w Muratorze. Wcześniej pełnił obowiązki marketing managera tytułu “Dziennik. Polska. Europa. Świat” (Axel Springer Polska), a w latach 2004-2007 współtworzył i prowadził należącą do Muratora agencję reklamową Pentagon Media Team.

Anna Więckowska obowiązki szefa działu marketingu “Super Expressu” piastowała przez rok. Od 1 grudnia 2011 roku obejmie stanowisko szefa działu marketingu i promocji Muzeum Łazienek Królewskich. Wcześniej przez 11 lat była związana z agencjami reklamowymi (McCann Erickson, Euro RSCG 4D, JWT Polska), w których pracowała w dziale client service, ostatnio na stanowisku group account directora.