Kraj

Personalia

Marketing

Top news

Zmiany personalne i awanse w działach PR, marketingu i public policy Bolta

Obejmują je m.in. Joanna Manarczyk w dziale PR, Dominika Pęk w obszarze marketingu i Aleksander Libera w zespole public policy.

Joanna Manarczyk

W marcu br. Joanna Manarczyk, dotychczasowa PR manager w estońskiej firmie mobilności miejskiej Bolt na region CEE, objęła stanowisko PR manager business & delivery. Odtąd odpowiada za globalną strategię produktów Bolt Business, Bolt Food oraz Bolt Market. Manarczyk wcześniej związana była z agencjami PR, m.in. z Hill+Knowlton Strategies, gdzie prowadziła zespoły takich klientów jak Huawei CBG Poland, ING Bank Śląski czy Panasonic.

Dominika Pęk

Z kolei w lutym br. Dominika Pęk objęła kluczowe stanowisko marketingowe w globalnych strukturach firmy Bolt – driver marketing managera. Odpowiada za strategię marketingową dla przejazdów taksówkami, skupiając się na wzroście wskaźników biznesowych, rozwoju produktu oraz akwizycji użytkowników. Awansowała ze stanowiska marketing managera na Polskę, które zajmowała od sierpnia 2021 r. Wcześniej pracowała jako media planning manger w Mediacom w Londynie, gdzie jej klientem był m.in. Shell, oraz w Dentsu Aegis Network, obsługując Apple Music na 11 rynkach europejskich. Do polskiego zespołu marketingu dołączyła natomiast jako local marketing specialist Agata Bieniek.

Zmiany nastąpiły również w zespole public policy Bolta. Aleksander Libera awansował na stanowisko public policy directora w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Wschodniej i Południowo-Wschodniej. Magdalena Mazur jako head of public policy na Polskę i Węgry odpowiada za współpracę firmy z administracją publiczną na tych dwóch rynkach. Anika Słowińska, public policy manager, zarządza obszarem mikromobilności, odpowiadając m.in. za współpracę i relacje z miastami, w których działają systemy wynajmu hulajnóg i rowerów elektrycznych Bolta. Z końcem 2022 r. do zespołu public policy na Polskę i Węgry dołączył także Paweł Mastalerz.

W warszawskim biurze Bolta pracuje także wiele osób z Ukrainy, w tym Yuliia Malich, public policy manager na Ukrainę, oraz Olga Khmelenko, eater marketing manager w Bolt Food, zajmująca się globalną strategią marki. 

Warszawskie biuro Bolta to drugi po Estonii co do wielkości hub, gdzie łącznie zatrudnionych jest  ponad 300 osób.