Kraj

Domino's Pizza usprawnia zamówienia i pracuje nad aplikacją na smartfony

Firma wprowadza ułatwienie komunikacyjne dla klientów i zapowiada kolejne rozwiązania technologiczne.

Domino’s Pizza wprowadziła własny system składania zamówień online za pomocą aplikacji Pizza Tracker. Narzędzie umożliwia śledzenie czasu kolejnych etapów przygotowania i dostawy pizzy.

W amerykańskiej sieci pizzerii zamówienia składać można tradycyjnie przez telefon, osobiście w lokalu lub też za pośrednictwem strony internetowej www.dominospizza.pl. Wystarczy podać adres, na który ma zostać dostarczona pizza, i swoje dane kontaktowe, wybrać sposób odbioru zamówienia (dostawa lub odbiór osobisty bezpośrednio w lokalu), a następnie wybrać pozycję z menu. Płatności dokonać można przelewem online, a także gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze. Po złożeniu zamówienia, dzięki dostępnej na stronie opcji Pizza Tracker, klienci mają możliwość śledzenia jego statusu – pięciu faz, począwszy od momentu przyjęcia zamówienia przez pracownika Domino’s, poprzez etap wypieku pizzy w piecu, aż do momentu jej dostarczenia.
W Stanach Zjednoczonych Domino’s (według marketera) znajduje się na trzecim miejscu pod względem liczby zawieranych transakcji online (zaraz po Amazon i iTunes). Firma również w Polsce planuje wprowadzanie i intensywne rozwijanie nowoczesnych narzędzi i aplikacji. Pierwszym z nich jest właśnie Pizza Tracker. Ponadto trwają prace nad nową aplikacją mobilną na smartfony, ale marketer nie ujawnia szczegółów tych działań.