Kraj

Doradztwo Mediowe optymalizuje proces obsługi klientów

Dodatkowo zespół wzmacnia swoje kompetencje w obszarze usług internetowych.

Zespół Doradztwa Mediowego z Grupy Radiowej Agory, który tworzy wielomediowe kampanie reklamowe, od jesieni 2020 r. działa w zmienionej strukturze. W nowo wyznaczonych pięciu kluczowych regionach Polski doradcy i menedżerowie pracują bezpośrednio z reklamodawcami. Na coraz szerszą skalę w ofercie spółki są też dostępne rozwiązania z zakresu digital marketingu, np. partnerstwa unikalnych audycji radiowych czy podcasty.
Doradztwo Mediowe we września br. usprawniło pracę działu sprzedaży bezpośredniej, wyznaczając obszar działalności swoich doradców w ramach pięciu kluczowych regionów w Polsce. Obejmują one następujące miasta: Kraków, Nowy Sącz, Tarnów, Katowice, Tychy, Rzeszów, Częstochowa, Warszawa, Kielce, Lublin, Wrocław, Wałbrzych, Jelenia Góra, Zielona Góra, Opole, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk, Białystok, Bydgoszcz.
Każdy z obszarów skupia kilka rynków lokalnych, koordynowanych przez dyrektorów regionalnych i zarządzanych przez menedżerów, którzy mają bezpośredni kontakt z lokalnymi doradcami. Zmiana ma na celu optymalizację obsługi klientów poprzez efektywne zarządzanie procesem sprzedaży. 
Dzięki tej zmianie zespół Doradztwa Mediowego ma mieć stały i bezpośredni kontakt z klientami działającymi na obszarze całego kraju, a tym samym możliwość dostosowania oferty reklamowej do indywidualnych potrzeb klienta – bez względu na zasięg i budżet kampanii.
Oprócz tego w ostatnim czasie Doradztwo Mediowe wzmacnia swoje kompetencje i rozwija ofertę w obszarze usług internetowych.
W ramach usług cyfrowych Doradztwo Mediowe realizuje kampanie w formatach display i wideo oraz w formie audio – cyfrowego dźwięku. Poza serwisami i aplikacjami Grupy Radiowej Agory rekomenduje rozwiązania rynkowe i pośredniczy w zakupie powierzchni w serwisach z grupy Gazeta.pl oraz innych wydawców w modelu programatycznym. Dzięki technologii audio programmatic dostępna jest również możliwość kierowania reklamy audio do wybranej grupy użytkowników online. Uzupełnieniem oferty jest także reklama paid social oraz SEM.