Santander Bank Polska rusza z kolejnym spotem w kampanii, w której aktor Marcin Dorociński, ambasador reklamowy jego marki, prezentuje funkcje aplikacji bankowości mobilnej. Reklama promuje lokatę, którą można w prosty sposób założyć właśnie poprzez aplikację. Podkładem muzycznym reklamy jest utwór zespołu Snap! pt. „I’ve got the power”.
– Nasza kampania „Pilot mocy” pokazuje, jak w prosty i szybki sposób, bez wychodzenia z domu, można korzystać z bankowości online i produktów finansowych – komentuje Iwona Błońska-Orzoł, dyrektor departamentu marketingu w Santander Bank Polska.
Reklama emitowana będzie w telewizji, a także w internecie (YouTube, VoD, social media, e-commerce i content marketing). Kampania obejmuje także akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się Starcom.