Kraj

Douglas startuje z kampanią walentynkową

Przy kampanii z udziałem Barbary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana pracowały Havas Media, Papaya i Brasil.

Douglas startuje z kampanią walentynkową
Sieć drogerii Douglas startuje z kampanią walentynkową. Osią kampanii jest wideo z udziałem Barabary Kurdej-Szatan i Rafała Szatana, któremu towarzyszy “storytellingowa aktywacja” w kanałach social media marki Douglas i ich samych (Instagram i Facebook). Kampanię podzielono jest na fazy tease and reveal.

Celebryci są ponadto twarzami kampanii, która promuje walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł, a  Barbara Kurdej-Szatan w tutorialu na stronie internetowej oraz social mediach Douglas przedstawia produkty Douglas Collection.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4o37zRDUfJU%22%7D
Akcja potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna ma obowiązywać do końca miesiąca. 

Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media, działania w kanałach społecznościowych prowadzi należąca do grupy Havas Socialyse, wyspecjalizowana w content marketingu i komunikacji social media. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Papaya i Brasil.