Kraj

Douglas wprowadza nowość we współpracy z Maffashion

Za strategię i kampanię digitalową odpowiada Havas Media, materiały kreatywne opracowała agencja Brasil, event przygotowała agencja Yellow.

Ruszyła kampania promująca wprowadzoną perfumerii Douglas we wrześniu limitowaną kolekcję – Make-up Box’y by Maffashion, czyli zestawy kosmetyków do makijażu przygotowane we współpracy z influencerką Julią Kuczyńską. 

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3pSpxviNhpw%22%7D
Digitalowa aktywacja z udziałem influencerki obejmuje precyzyjnie targetowane emisje wideo oraz display, wizerunkowe formaty na portalach kobiecych oraz  kampanię w social mediach (Instagram/Facebook) Maffashion i Douglas. Towarzyszy jej promocja w punktach sprzedaży oraz kampania w magazynach kobiecych. Dodatkowo,  w sobotę 28 października, Maffashion opowiedzieć ma o  swoich ulubionych jesienno-zimowych trendach podczas eventu Douglas Beauty Trends w warszawskich Złotych Tarasach. Za strategię i kampanię digitalową odpowiada Havas Media, za przygotowanie materiałów kreatywnych agencja Brasil,  za event agencja Yellow.