Zagranica

Dove Men+Care zbiera pierwsze momenty w życiu ojców

W YouTube rusza kampania związana z Dniem Ojca.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FR0-5HORRXU0%22%7D
Na Wyspach marka z portfolio Unilevera przygotowała specjalne działania adresowane do ojców. Kampania spotowa opiera się na koncepcie montażu filmów amatorskich pierwszych chwil z życia ojców.
 
Marka zachęca konsumentów do zamieszczania własnych filmów i zdjęć z magicznych momentów i udostępniania ich z oznaczeniem #RealStrength przez Twitter, Instagram i Facebook.

Działania mają być ukłonem w stronę męskich konsumentów i próbą ich dodatkowej aktywizacji. Firma nie ujawnia, która agencja odpowiada za kreację działań. 

(Brand Republic)