Kraj

Dove na Facebooku

Klub Dove ma integrować wszelkie aktywności promocyjne marki. To jeden z pierwszych projektów Unilevera na Facebooku.

Dove na Facebooku
Marka Dove miała już wcześniej klub konsumencki, ale projekt ten przerwano. Teraz Klub Dove ma być hubem zrzeszającym użytkowniczki i fanki marki oraz stanowić centrum informacji o nowych produktach, kampaniach i promocjach.

Marka Dove była już dość mocno obecna w internecie, ale Unilever dostrzegł, że każdego roku powstawało kilka mikrosite’ów, a każda promocja generowała nową bazę użytkowników. W sieci brakowało centrum spinającego te aktywności.

Klub Dove funkcjonuje też w postaci serwisu WWW, ale aby skorzystać ze wszystkich jego funkcjonalności, trzeba wejść na Facebooka. Pierwsze doświadczenia pokazują, że nie jest to duża bariera, bo wiele konsumentek zakłada konto tylko po to, by skorzystać z możliwości i wziąć udział w promocjach.

Rekrutacja do Klubu Dove rozpoczęła się od akcji, w której 150 internautek mogło wygrać zestawy kosmetyków. Akcję przygotowała agencja Kalicińscy.com.

Aktywność Dove to jeden z pierwszych projektów Unilevera na Facebooku w Polsce. Zaledwie kilka tygodni temu ruszyła strona Knorra, a nieco później strona Axe.