Kraj

Dr. Oetker promuje drożdże i dekoracje

Startuje nowa kampania reklamowa firmy.

Dr. Oetker promuje drożdże i dekoracje
W piątek rusza intensywna kampania reklamowa marki Dr. Oetker, promująca drożdże i słodkie dekoracje Dr. Oetkera, prowadzona równolegle w TV, prasie i internecie.

Reklama telewizyjna ma być kontynuacją historii o rodzinnym przygotowywaniu i dekorowaniu wypieków. Głównymi bohaterami są członkowie rodziny ze spotu bożonarodzeniowego, którzy tym razem wspólnie wypiekają drożdżowe ciasta i dekorują je produktami marki.
Kampania w prasie kobiecej, obejmująca najbardziej poczytne tytuły, będzie promowała sprawdzone przepisy na drożdżowe wypieki. Na stronie internetowej marki zostanie uruchomiony specjalny, wielkanocny serwis z przepisami na drożdżowe wypieki na słodko i słono, wielkanocne inspiracje i pomysły na niezwykłe dekoracje. Na stronie oprócz przepisów znajdzie się szkółka pieczenia oraz inspiracje i propozycje dla osób o różnym poziomie umiejętności kulinarnych.

30-sekundowy spot nadawany będzie od 20 lutego do końca marca. Za kreację reklamy TV odpowiada agencja Scholz & Friends, za kreację kampanii prasowej – agencja Mr. Bloom, media zakupił zaś dom mediowy OMD Media Direction. Działania public relations realizuje agencja Lighthouse Consultants. Firma na razie nie ujawnia ostatecznego kształtu spotu.