Dr. Oetker poszerza portfolio o nowe dodatki do pieczenia z linii “Ze świata natury”: Pasta waniliowa Intense z wanilii Bourbon z Madagaskaru z ziarenkami, Cynamon mielony z Indonezji, Cukier brzozowy – Ksylitol z Finlandii, Cukier kokosowy nierafinowany z Indonezji, oraz jako uzupełnienie klasycznej linii dodatków do pieczenia, pierwszy na rynku w masowej sprzedaży Zakwas chlebowy żytni do wypieku domowego pieczywa.
Wszystkie nowości oraz dotychczasowe produkty z linii “Ze świata natury” Dr. Oetkera, w okresie listopad-grudzień 2018, wspierane są silną kampanią TV w największych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Zdjęcia do spotu powstały w Polsce i na Madagaskarze.
Za stworzenie kreacji do reklamy odpowiada agencja reklamowa Brasil, a za jej produkcję dom produkcyjny Papaya Films. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD.
Linia „Ze świata natury” będzie też intensywnie wspierana w internecie i prasie. Produkty marki będą również widoczne na blogach kulinarnych, w social mediach, w postaci reklam bannerowych.