Kraj

Dr. Oetker zachęca do szczypty egzotyki w święta

Marka wprowadza linię nowości pod subbrandem "Ze świata natury".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLNWpsxvgI0g%22%7D
Dr. Oetker poszerza  portfolio o nowe dodatki do pieczenia z linii “Ze świata natury”: Pasta waniliowa Intense z wanilii Bourbon z Madagaskaru z ziarenkami, Cynamon mielony z Indonezji, Cukier brzozowy – Ksylitol z Finlandii, Cukier kokosowy nierafinowany z Indonezji, oraz jako uzupełnienie klasycznej linii dodatków do pieczenia, pierwszy na rynku w masowej sprzedaży Zakwas chlebowy żytni do wypieku domowego pieczywa.

Wszystkie nowości oraz dotychczasowe produkty z linii “Ze świata natury” Dr. Oetkera, w okresie listopad-grudzień 2018, wspierane są silną kampanią TV w największych telewizyjnych stacjach ogólnopolskich oraz tematycznych. Zdjęcia do spotu powstały w Polsce i na Madagaskarze.

Za stworzenie kreacji do reklamy odpowiada agencja reklamowa Brasil, a za jej produkcję dom produkcyjny Papaya Films. Za zakup mediów odpowiada agencja Media Direction OMD.

Linia „Ze świata natury” będzie też intensywnie wspierana w internecie i prasie. Produkty marki będą również widoczne na blogach kulinarnych, w social mediach, w postaci reklam bannerowych.