Kraj

Druga odsłona kampanii Eti "Obudź w sobie buntownika"

Przy kampanii pracują Orchidea, OMD i Indahash.

Druga odsłona kampanii Eti "Obudź w sobie buntownika"
Eti startuje z drugą odsłoną kampanii „Obudź w sobie buntownika” promującej czekoladowe batony Wanted. Przewidziana jest emisja spotów w telewizji oraz działania w internecie, w tym konkursy dla konsumentów na Facebooku oraz Instagramie, a także akcje specjalne z siecią kin Cinema City.  Bohaterem komunikacji jest znany już z poprzedniej edycji kampanii goryl. Teraz w wyniku współpracy z Fundacją Panda firma Eti objęła opieką goryla Wikinga z warszawskiego zoo. Zwierzę ma być  jednym z „ambasadorów” marki.

Kampanię opracowała agencja Orchidea, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD. Realizacja działań na Instagramie wspierana jest przez Indahash.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHPhIobU6qcI%22%7D