Kraj

Druga odsłona kampanii PZU "Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym" [wideo]

Koncepcją kampanii i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FX2TQszq57-0%22%7D
Fundacja PZU zaczęła drugą edycję kampanii społecznej “Kochasz? Powiedz stop wariatom drogowym”. Tym razem akcja zwraca uwagę na bezpieczeństwo pieszych na drogach.

Zorganizowany też zostanie konkurs “Aktywne przejścia dla pieszych” skierowany do przedstawicieli władz samorządowych, którego celem będzie wybranie niebezpiecznych przejść, które przejdą modernizację. 

W reklamach wspierających akcję występuje Marcin Dorociński, od ponad roku ambasador marketingowy PZU. Działania w mediach obejmują telewizję, radio, kina (Cinema City i Multikino), internet oraz prasę. Kampania reklamowa, podzielona na dwie odsłony, potrwa do połowy września, a działania public relations będą prowadzone do końca br.

Koncepcją kampanii i produkcją reklam zajęła się agencja VML Poland, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink, a za działania public relations agencja OnBoard PR.