Kraj

Druga odsłona Pepsi "Taste the beat" od BBDO [wideo]

Twórcami koncepcji projektu są Warner Music Poland oraz Ewenement Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdF0UbXClDYY%22%7D
“Nigdy sam” jest kolejnym singlem w ramach projektu Pepsi “Taste the beat”. W drugiej współpracy artystycznej pojawili się: raper Sarius, Baranovski oraz kontratenor Jakub Józef Orliński. Za produkcję wszystkich czterech singli odpowiada Sir Mich.

Twórcami koncepcji projektu Pepsi “Taste the beat” są Warner Music Poland oraz Ewenement Brand Experience Workshop, który razem z BBDO i Artegence odpowiada za jego kreację. Komunikacją zarządza Media Direction OMD, a produkcja i realizacja teledysków leży po stronnie Papaya Films.