Kraj

DrWitt Premium prezentuje się w nowej odsłonie

Marka soków z portfolio Maspeksu w nowej szacie graficznej i w butelkach PET.

DrWitt Premium prezentuje się w nowej odsłonie
DrWitt Premium, marka soków z portfolio Maspeksu, wprowadza do sprzedaży soki w nowych opakowaniach – lekkich i poręcznych litrowych butelkach. Nowa propozycja marki DrWitt to zmiana litrowych, szklanych opakowań na lżejsze i wygodniejsze butelki typu PET. Producent zapewnia, że wprowadzona zmiana pozwala również na obniżenie ceny produktów DrWitt Premium.
W nowych opakowaniach można kupić soki w 9 smakach: Sok Pomarańczowy (Odporność), Sok Jabłkowy (Witalność) i napoje – Multiwitamina (Odporność), Marchew-Pomarańcza (Uroda), Owoce Południowe (Koncentracja), Multiwitamina Zielona (Metabolizm), Multiwitamina Czerwona (Witalność), Marchew-Brzoskwinia (Błonnik) oraz Czarna Porzeczka z Granatem (Antyoksydacja).
Sugerowana cena na półce to 4,59 zł. Firma na razie nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla produktu.