Przetargi

DSK wygrywa przetarg Instytutu Ochrony Środowiska

Do konkursu zgłosiło się 11 agencji.

Instytut Ochrony Środowiska – Państwowy Instytut Badawczy rozstrzygnął przetarg dotyczący opracowania strategii i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej w ramach zadań przewidzianych w projekcie Klimada 2.0. Jest to baza wiedzy o zmianach klimatu oraz kanałów jej upowszechniania w kontekście zwiększania odporności gospodarki, środowiska i społeczeństwa na zmiany klimatu oraz przeciwdziałania i minimalizowania skutków nadzwyczajnych zagrożeń. Działania obejmą komunikację w mediach społecznościowych, kampanię społeczną i PR.

Spośród 11 zgłoszonych agencji została wybrana DSK. Kryteria, jakie były brane pod uwagę, to: ogólna strategia kampanii (waga 55), próbka tekstu – jakość działań operacyjnych (waga 15) oraz cena (waga 30).

Wartość podpisanej umowy to 1,3 mln zł.