Zagranica

Dulux prezentuje czasy prohibicji koloru

Rusza nowa komunikacja marki w stylu filmowym.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyA8b6286wMY%22%7D
Dulux, brytyjski producent farb, startuje z nową kampanią koncentrującą się na idei, że kolor może zmienić życie. Za kreację spotu odpowiada agencja BBH London.

Akcja pieczołowicie wyreżyserowanego spotu przenosi odbiorcę w lata 20., czasy prohibicji w Stanach. 60-sekundowy spot ukazuje smutne, wypłowiałe miasto, któremu zostały zabrane kolory z powodu zakazu sprzedaży alkoholu. Jedna z bohaterek jest świadkiem pościgu i strzelaniny, podczas której z uciekającego samochodu spada jedna z puszek farby. Kobieta zabiera ją do domu i kolor na ścianach odmienia życie jej i pozostałych mieszkańców.

W kampanii Dulux wykorzystuje również hashtag #changeyourstory – w social mediach będzie namawiać do odkrywania nowych możliwości i nowych poziomów rzeczywistości za pomocą koloru.

(Popsop)