Kraj

Durex zachęca do bliskości

Startuje kampania "Głośni w łóżku".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfsYn8fcBKSE%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka Durex startuje z rozległą kampanią pod hasłem “Głośni w łóżku”. Marka zachęca do rozmów o potrzebach seksualnych i podkreśla rolę komunikacji w związku. Start projektu zaplanowano w Międzynarodowy Dzień Seksu, czyli 7 czerwca. Kampania będzie szeroko komunikowana w TV i digitalu, a ponadto zostanie wsparta przez działania z influencerami.

W ramach kampanii powstał krótki spot reklamowy, seria dokumentów opowiadających historie relacji 4 par oraz sesja zdjęciowa. Premiera spotu odbędzie się równolegle ze startem kampanii – 7 czerwca, a dokumenty ukażą się jesienią bieżącego roku. Reżyserem materiałów wideo jest reprezentowany przez Papaya Films – Bartosz Dombrowski, znany z chwytliwego storytellingu i stylu dokumentalnego, który pracował m.in. dla Amnesty International, Samsunga czy Prima. Reżyser ma na koncie również współpracę z takimi markami jak: Książęce, Toyota, Mazda, VW, Carrefour i Castorama. Autorem zdjęć do kampanii jest Patryk Kin, a sesję zdjęciową stworzył Robert Ceranowicz, obaj reprezentowani przez Papaya Films.
Twórcą strategii komunikacji oraz idei kreatywnej kampanii Durex “Głośni w łóżku” jest agencja DDB. Kompleksową realizacją materiałów fotograficznych, produkcją filmu telewizyjnego, materiałów digital oraz filmów dokumentalnych zajęło się studio Papaya Films. Za postprodukcję odpowiadały studia Rio de Post oraz Glosno.
Koordynację całościowej strategii PR, w tym za realizację działań z zakresu media relations dla marki zajęła się agencja Big Picture. Współpraca ma charakter projektowy. 
Wyborem i koordynacją działań z influencerami zajęła się agencją Tears Of Joy. Zakup placementu w TV leżał po stronie OMD, a media w digitalu zakupił dom mediowy Zenith.