Kraj

Dwa brandy czekoladowe Coliana w jednej kampanii

Goplana i Solidarność we wspólnej kampanii telewizyjnej, pierwszej od wielu lat.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPPu-zQxWylM%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marki Goplana oraz Solidarność z portfolio Grupy Colian łączą swoje siły. W telewizji wystartowała kampania spotowa, w której promowane są flagowe produkty obu marek. O przejęciu FC Solidarność przez Grupę Colian informowaliśmy w serwisie MMP24 z 11 stycznia 2014 r.
Najnowsza kampania telewizyjna ma za zadanie poinformować konsumentów o połączeniu polskich tradycji cukierniczych: czekolady Goplana i nadzień Solidarności. Działania komunikacyjne bazują na trzech 15-s spotach, w których zaprezentowano poszczególne produkty powszechnie kojarzone z obiema markami. Reklamy Śliwki Nałęczowskiej, Czekoladek z Klasą z kremem pistacjowym oraz cukierków i czekolad Toffino tematycznie nawiązują do tradycji marek i emitowane są w stacjach ogólnopolskich.
Działania komunikacyjne marki, w późniejszych etapach obecne także w innych mediach, potrwają do końca roku.
Za kreację spotów odpowiada agencja reklamowa PZL. Zakupem mediów i przebiegiem kampanii zajął się dom mediowy UM (Universal McCann).