Kraj

"Dwa szybkie Żubry" po raz piąty

W tegorocznej loterii KP rozda 5,5 mln piw za blisko 22 mln zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbZ6gpN0VvTY%26feature%3Dyoutu.be%26fbclid%3DIwAR3IhImaatGLMDYcY45z3NKWxgrjV8M3Lmpanv-bbrBp5xjWsQms_hWhUj4%26has_verified%3D1%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, już po raz piąty organizuje akcję prosprzedażową dla jednej ze swoich najważniejszych marek Żubr pod hasłem: “Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”.

Potrwa ona do 30 czerwca br. Na 5,5 mln puszek i butelek tego piwa producent umieścił kody uprawniające do odbioru nagrody – drugiej butelki lub puszki piwa tej marki. Wartość nagród (5,5 mln szt. piwa) wynosi 21,9 mln zł.

Loterię będzie wspierała kampania reklamowa w mediach – w telewizji, internecie (m.in. w mediach społecznościowych), radiu oraz w punktach sprzedaży. Za koncepcję spotu telewizyjnego i radiowego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

– Promocja “Dwa Szybkie Żubry” stała się symbolem startu sezonu piwnego, zupełnie jak mikołaj zwiastujący święta. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”, bo przy skali i jakości żubrowej komunikacji, tak w istocie jest – mówi Łukasz Kling, brand manager Żubra.