Potrwa ona do 30 czerwca br. Na 5,5 mln puszek i butelek tego piwa producent umieścił kody uprawniające do odbioru nagrody – drugiej butelki lub puszki piwa tej marki. Wartość nagród (5,5 mln szt. piwa) wynosi 21,9 mln zł.
Loterię będzie wspierała kampania reklamowa w mediach – w telewizji, internecie (m.in. w mediach społecznościowych), radiu oraz w punktach sprzedaży. Za koncepcję spotu telewizyjnego i radiowego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film, a postprodukcją Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
– Promocja “Dwa Szybkie Żubry” stała się symbolem startu sezonu piwnego, zupełnie jak mikołaj zwiastujący święta. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Dwóch Szybkich Żubrów nie da się przeoczyć”, bo przy skali i jakości żubrowej komunikacji, tak w istocie jest – mówi Łukasz Kling, brand manager Żubra.