Kraj

"Dwa Żubry na rozgrzewkę" - KP wspiera kluczową markę

Ruszyła jesienno-zimowa kampania piwnej marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FbR-_LpaQWyc%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Żubr, zdecydowała się wesprzeć jej sprzedaż poza głównym sezonem – właśnie startuje jesienno-zimowa kampania reklamowa tej marki pod hasłem: “Dwa Żubry na rozgrzewkę”.

Fabuła najnowszego spotu tradycyjnie osadzona jest w Puszczy Białowieskiej. Tym razem para dostojnych żubrów w niecodzienny sposób pomaga małemu przyjacielowi w walce z chłodem.

15-sekundowa reklama trafiła do emisji w telewizji oraz na profil marki w social mediach. Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowane są także regularne działania na Facebooku Żubra. Za kreację i przygotowanie spotu odpowiadają agencja PZL, dom produkcyjny Oto Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiadają agencja Tailor Made PR i Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.