Przetargi

Dwie agencje urosną na rzepaku

Marketing & Communication Consultants wraz z Saatchi & Saatchi zostały wybrane do realizacji kampanii producentów oleju w dwóch krajach.

Polskie Stowarzyszenie Producentów Oleju zakończyło postępowanie konkursowe dotyczące przygotowania i realizacji kampanii informacyjno-promocyjnej “Pokochaj olej rzepakowy”.
Najwyżej sklasyfikowana została oferta przedstawiona przez konsorcjum Saatchi & Saatchi oraz M&CC.

Kampanię “Pokochaj olej rzepakowy” w PSPO koordynuje Ewa Myśliwiec, dyrektor biura. Liderem projektu ze strony M&CC jest Małgorzata Marzewska, account manager, a pracami Saatchi & Saatchi pokierują Magdalena Karaś, account director, oraz Luiza Mec, head of creative.

Firmowana przez PSPO kampania “Pokochaj olej rzepakowy” ubiega się o dofinansowanie ze środków RP i UE w ramach mechanizmu Wspólnej Polityki Rolnej “Wsparcie działań promocyjno-informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”. Trzyletnia kampania o wartości 1 mln 650 tys. euro obejmie rynek polski oraz łotewski. Jej celem jest popularyzacja walorów odżywczych, zdrowotnych i kulinarnych oleju rzepakowego.