Ogłoszono pierwszych zwycięzców na 64. edycji międzynarodowego festiwalu Cannes Lions. Nagrody odebrały dwie agencje z Polski. FCB Warsaw otrzymała srebrnego Lwa w kategorii Lions Health: Health & Wellnes za kampanię “Smart Bell” przygotowaną dla Axa Polska. Brązową statuetkę w kategorii PR wręczono agencji 2012 za kampanię “The wheelchair hour” przygotowaną wspólnie z Papaya Films dla Akademii Auto Świat.
Na ogłoszonych do tej pory short-listach znajduje się jeszcze pięć kampanii, które mają szansę na statuetkę. Są to: “Smart Bell” FCB Warsaw (Lions Innovation: Innovation), “Invisible book” agencji Walk Warszawa dla Fundacji Kapucyńskiej (Print & Publishing), “The wheelchair hour” 2012 i Papaya Films (Promo & Activation), “Smart Bell” FCB Warsaw (Promo & Activation) i “#IWelcome – Live” DDB Warsaw dla Amnesty International.
Tegoroczna edycja Cannes Lions Festival potrwa do 24 czerwca 2017 r. “Media & Marketing Polska” jest patronem medialnym Cannes Lions.