Kraj

Dywizja soków Horteksu sprzedana PepsiCo?

Zainteresowane strony nie komentują i nie potwierdzają naszych informacji.

Hortex sprzeda swoją dywizję soków owocowych spółce PepsiCo – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Dawid Borowiec, CMO i vice president Hortex Group, nie potwierdza tej informacji. Przedstawiciele PepsiCo nie chcieli komentować sprawy. Jak wynika z naszych ustaleń, do transakcji ma dojść na początku 2021 r.

Jesienią 2019 r. Hortex przeszedł gruntowny rebranding i wystartował z nową platformą komunikacji – wspierany był segment soków, nowa komunikacja obejmowała również działania wokół nowej linii dań gotowych, której ambasadorem został Mateusz Gessler (MMP24 z 2 września 2019). W MMP24 z 29 września 2020 r. informowaliśmy o nowej kampanii soków, które Hortex poleca do posiłków. Za kreację i realizację kampanii odpowiadała Opus B. Za zakup i planowanie mediów odpowiadały Pure Play i OMD. Z kolei PepsiCo współpracuje w Polsce z domem mediowym Media Direction OMD, agencjami – m.in. BBDO, Artegence czy VMLY&R. Właśnie trwa postępowanie przetargowe na obsługę Pepsi w digitalu.

(współpraca Maciej Florek)