Przetargi

Dziadek do Orzechów zajmie się obsługą marki Góralki

Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii wizerunkowo-sprzedażowych czy kampanii wprowadzającej na rynek nowy wariant produktu.

IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 r. i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do Orzechów. Umowa o współpracy pomiędzy agencją i IDC Polonia obejmie m.in.
planowanie, produkcję, koordynację i zakup mediów dla działań komunikacyjnych marki Góralki w 2021 r.

Agencja będzie odpowiedzialna m.in. za realizację kampanii wizerunkowo-sprzedażowych, kampanii wprowadzającej na rynek nowy wariant produktu, aktywacji konsumenckich oraz stałej komunikacji na profilach marki Góralki w mediach społecznościowych.

Góralki to druga po Lusette marka z portfolio, którą IDC Polonia zdecydowało się powierzyć agencji Dziadek do Orzechów.