Kraj

Działaj z City. Latem warto być na plaży i na deptaku [REKLAMA]

Wakacyjna propozycja firmy City to sieć wolnostojących nośników Cityscreen w technologii LED, usytuowanych w 8 nadmorskich kurortach, która pozwala być tam, gdzie wakacje spędza 8 milionów klientów i skutecznie do nich dotrzeć.

<span style="color:#FF0000;">Działaj z City. Latem warto być na plaży i na deptaku</span> <span style="color:#999;font-weight:normal;font-size:11pt;">[REKLAMA]</span>
LED’s Sunshine to oferta letnich kampanii na nośnikach Cityscreen w technologii LED będąca prawdziwą rewolucją na rynku outdooru. Badanie atrakcyjności nośników Cityscreen dowodzi, że 48 proc. respondentów zauważa reklamę, 34 proc. rozpoznaje emitowane treści, a w przypadku 19 proc. emitowane treści zwiększają świadomość marki.
Są na to dowody! Jednym z klientów, który skorzystali z tej oferty w zimie 2009/2010 był Polkomtel.

Promowano sklep internetowy Muzodajnia.pl z wykorzystaniem mobilnych technologii SMS i Bluetooth na nośnikach Cityscreen w 8 najpopularniejszych ośrodkach narciarskich w Polsce. Oto  wyniki: 12 000 wysłanych SMS-ów; konkurs, w którym wylosowano 40 aparatów telefonicznych. Przez 2 miesiące trwania kampanii rozpoznano 53 000 unikalnych numerów telefonów, które  znalazły się w zasięgu nośników Cityscreen.

Ponadto nośniki Cityscreen są podłączone on-line do systemu, który pozwala dostosowywać prowadzą kampanię do zmieniających się warunków i na bieżąco kształtować przekaz w zależności od pogody, pory dnia, zmieniającej się oferty, promocji i wielu innych czynników.


Więcej informacji www.city.com.pl