LED’s Sunshine to oferta letnich kampanii na nośnikach Cityscreen w technologii LED będąca prawdziwą rewolucją na rynku outdooru. Badanie atrakcyjności nośników Cityscreen dowodzi, że 48 proc. respondentów zauważa reklamę, 34 proc. rozpoznaje emitowane treści, a w przypadku 19 proc. emitowane treści zwiększają świadomość marki.
Są na to dowody! Jednym z klientów, który skorzystali z tej oferty w zimie 2009/2010 był Polkomtel.
Promowano sklep internetowy Muzodajnia.pl z wykorzystaniem mobilnych technologii SMS i Bluetooth na nośnikach Cityscreen w 8 najpopularniejszych ośrodkach narciarskich w Polsce. Oto wyniki: 12 000 wysłanych SMS-ów; konkurs, w którym wylosowano 40 aparatów telefonicznych. Przez 2 miesiące trwania kampanii rozpoznano 53 000 unikalnych numerów telefonów, które znalazły się w zasięgu nośników Cityscreen.
Ponadto nośniki Cityscreen są podłączone on-line do systemu, który pozwala dostosowywać prowadzą kampanię do zmieniających się warunków i na bieżąco kształtować przekaz w zależności od pogody, pory dnia, zmieniającej się oferty, promocji i wielu innych czynników.
Więcej informacji www.city.com.pl